Got a royal treatment at Royal

Notis 1: Gör dig själv en tjänst. Se Snabba Cash.
Notis 2: Mitt i filmen hörs ett konstigt läte från raden bakom. Det visar sig att en kille har satt något i halsen. Han reser sig och springer mot sidokorridoren samtidigt som han kippar efter andan. Panik i mindre skala utbryter men som tur var kunde vi en heimlich manöver senare lugnt återgå till filmen.
Notis 3: Påväg ut efter filmen kommer självaste "Mrado" gående mot mig. Mina ögon navigerar sig automatiskt upp och jag möter hans intensiva blick. I detta läge begränsar hjärnan mina alternativ till två valmöjligheter. Antingen bryter jag ögonkontakten och tittar ner i golvet som den ovärdiga människa jag är. Eller så ger jag honom en manlig klapp på axel och säger - Bra jobbat. Självfallet agera jag enligt det senare alternativet. Varpå "Mrado", hedersman som han är, nickar subtilt och artigt tillbaka i en tacksam gest.



F v Fredrik Wikström (Producent), Dragormir Mrsic (Mrado), Matias Padin Varela (Jorge), Miodrag Stojanovic (Nenad), Daniél Espinosa (Regissör) och Joel Kinnaman (J.W)

Det lottades ut signerade Snabba Cash prylar

På initiativ av Joel Kinnaman sjöng ca 700 biobesökare Ja må han leva för hans vän i publiken som fyllde 30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar